Η Αρχή εξέτασε καταγγελία για λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων από την εταιρεία Vodafone με στοιχεία λογαριασμού άλλου συνδρομητή. Από την εξέταση της υπόθεσης προέκυψε ότι λανθασμένα στοιχεία επικοινωνίας, δηλαδή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της καταγγέλλουσας, είχαν εισαχθεί στο σύστημα λόγω συστημικού σφάλματος, το οποίο προέκυψε έπειτα από την υλοποίηση έργου ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας για την έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Η καταγγελλόμενη, μετά την κοινοποίηση της υπό εξέταση καταγγελίας, προέβη άμεσα στο σύνολο των απαιτούμενων διορθωτικών ενεργειών, προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ακρίβεια των τηρούμενων δεδομένων της συνδρομήτριας. Η Αρχή απηύθυνε επίπληξη για τη διαπιστωθείσα παράβαση της αρχής της ακρίβειας των προσωπικών δεδομένων (άρθρο 5 παρ. 1 δ’ του ΓΚΠΔ) καθώς και για τη διαπιστωθείσα παράβαση προθεσμίας για την ικανοποίηση του δικαιώματος διαγραφής (άρθρο 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ).